Jak na permakulturní design - Koupili jsme hektar, pomoc, co s ním?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak na permakulturní design - Koupili jsme hektar, pomoc, co s ním? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak na permakulturní design - Koupili jsme hektar, pomoc, co s ním? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Brožurka z řady praktických permakulturních publikací seznamuje čtenáře jednoduchou a srozumitelnou formou s postupem permakulturního designu a s radami a tipy našich předních permakulturních designérů, kteří zde dávají nahlédnout do své „kuchyně“. Dozvíte se, jak založit jedlý les, zeleninovou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak na permakulturní design - Koupili jsme hektar, pomoc, co s ním? je 202 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Permakultura

Zobrazit všechny knihy vydavatele Permakultura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.