Jak to žije Džungle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak to žije Džungle koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak to žije Džungle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak to žije Džungle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak to žije Džungle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Toto veršované leporelo je určeno dětem od jednoho roku. Zjisti, jak to žije v džungli. Procvičuj jemnou motoriku s posuvnými a otočnými prvky. Zajímá tě, jak to žije v džungli? Vydej se na průzkumnou výpravu do pralesa. Poznej pestrobarevné papoušky, krásné kapybary, obdivuhodné orangutany a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak to žije Džungle je 203 Kč

Výběr knih autora Louise Forshaw

Zobrazit všechny knihy autora Louise Forshaw
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.