Jak uchvátit dračí klenot (Škyťák Šelmovská Štika III.) 10, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak uchvátit dračí klenot (Škyťák Šelmovská Štika III.) 10, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak uchvátit dračí klenot (Škyťák Šelmovská Štika III.) 10, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak uchvátit dračí klenot (Škyťák Šelmovská Štika III.) 10, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Jak uchvátit dračí klenot (Škyťák Šelmovská Štika III.) 10, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak uchvátit dračí klenot (Škyťák Šelmovská Štika III.) 10, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak uchvátit dračí klenot (Škyťák Šelmovská Štika III.) 10, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vypuklo dračí povstání a mezi lidmi a draky zuří válka. Škyťák je se svými třemi věrnými draky sám proti celému světu. I jako vyhnanec se snaží válce zabránit, přestože mu jdou po krku lidé i vzbouření draci. Jeho jedinou nadějí je nalézt mocný klenot jménem Drakokam, poslední předmět, který…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak uchvátit dračí klenot (Škyťák Šelmovská Štika III.) 10, 2. vydání je 198 Kč

Výběr knih autora Cressida Cowell

Zobrazit všechny knihy autora Cressida Cowell
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.