Jak zklidnit bouři emocí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 274 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak zklidnit bouři emocí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak zklidnit bouři emocí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zklidnit bouři emocí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zklidnit bouři emocí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zklidnit bouři emocí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zklidnit bouři emocí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
305 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pokud máte obtíže se zvládáním emocí, může se zdát, že ztrácíte kontrolu nad celým svým životem. Hněv, bolest, zármutek, strach a další intenzivní pocity vás mohou přemoci, zahltit, může se stát, že nebudete vědět, co dělat dál, jak byste měli reagovat a racionálně uvažovat. Pokud je pro vás…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak zklidnit bouři emocí je 303 Kč

Výběr knih autora Sheri Van Dijk

Zobrazit všechny knihy autora Sheri Van Dijk
Výběr knih vydavatele PORTÁL, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PORTÁL, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.