Jemný porod, jemné mateřství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 322 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jemný porod, jemné mateřství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jemný porod, jemné mateřství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
460 Kč
Není skladem

Jemný porod, jemné mateřství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jemný porod, jemné mateřství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jemný porod, jemné mateřství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jemný porod, jemné mateřství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
406 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve vědění je síla a schopnost rodit je moc. Doktorka Sarah J. Buckleyová, mezinárodně uznávaná odbornice na porody, dává prostřednictvím této přelomové sbírky esejů nastávajícím rodičům mocný nástroj v podobě osvíceného průzkumu, co o porodu a péči o novorozence říkají staré moudrosti i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jemný porod, jemné mateřství je 409 Kč

Výběr knih vydavatele Maitrea a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.