Zahradníkův rok 2 - Plevele v naší zahradě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 427 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zahradníkův rok 2 - Plevele v naší zahradě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zahradníkův rok 2 - Plevele v naší zahradě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
431 Kč
Není skladem

Zahradníkův rok 2 - Plevele v naší zahradě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
452 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zahradníkův rok 2 - Plevele v naší zahradě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
526 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zahradníkův rok 2 - Plevele v naší zahradě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
482 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bez "býlí" by příroda asi nebyla vůbec myslitelná. Wolf-Dieter Storl nám přibližuje nepoznanou krásu 21 rostlinných osobnostím které najdeme na svých zahradách. Abychom ukázali rostliny v celé jejich kráse, představíme si kopřivu a spol. v detailech a v různých stádiích růstu. Četné recepty na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zahradníkův rok 2 - Plevele v naší zahradě je 463 Kč

Výběr knih autorů Wolf-Dieter Storl , Christine Storl

Zobrazit všechny knihy autora Wolf-Dieter Storl, Christine Storl
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.