Kámen a mouka - Povídky ztichlého rock´n´rollu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kámen a mouka - Povídky ztichlého rock´n´rollu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kámen a mouka - Povídky ztichlého rock´n´rollu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kámen a mouka - Povídky ztichlého rock´n´rollu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kámen a mouka - Povídky ztichlého rock´n´rollu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Není skladem

Krátký popis
V deseti povídkách knihy Kámen a mouka seznámý hudební publicista Vladimír Kouřil (*1944),autor pěti knih o rock´n´rollu a jazzu, poprvéčtenářům představuje jako prozaik. Vyprávípříběhy zdánlivě spolu nesouvisející a přestoskládajících obraz jednoho lidského života.V klidném tempu, jakoby jen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kámen a mouka - Povídky ztichlého rock´n´rollu je 205 Kč

Výběr knih autora Vladimír Kouřil

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Kouřil
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.