Když jsme spolu pod hvězdami žili

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 258 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Když jsme spolu pod hvězdami žili koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Když jsme spolu pod hvězdami žili koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Když jsme spolu pod hvězdami žili koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Když jsme spolu pod hvězdami žili koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Když jsme spolu pod hvězdami žili koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Není skladem

Když jsme spolu pod hvězdami žili koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hudební publicista Vladimír Kouřil (* 1944), činovník Jazzové sekce, politický vězeň, autor mnoha publikací o hudbě a její neúnavný propagátor, připravil souborné vydání své poezie. Základem knihy jsou texty psané během osmiměsíční vazby v Ruzyni (1986-1987), k nimž autor připojil další básně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Když jsme spolu pod hvězdami žili je 255 Kč

Výběr knih autora Vladimír Kouřil

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Kouřil
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.