Kapesní I-ťing, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kapesní I-ťing, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kapesní I-ťing, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
153 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co a jak mám v této situaci udělat? To jsou otázky, které si většina z nás klade skoro denně. Rozhodnutí často není jednoduché. Proslavená kniha čínské věštby, kniha životních moudrostí vám poradí, jak se správně rozhodnout v jakékoli životní situaci. Tento způsob věštění je jedním z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kapesní I-ťing, 2. vydání je 160 Kč

Výběr knih autora Johan Richter

Zobrazit všechny knihy autora Johan Richter
Výběr knih vydavatele Eko-konzult

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eko-konzult
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.