Léčení vínem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčení vínem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčení vínem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčení vínem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčení vínem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
139 Kč
Není skladem

Krátký popis
Konzumace vína má velmi dlouhou historii. O jeho příznivém vlivu na zdraví lidí svědčí nejen papyrusové záznamy z antiky, ale také egyptské piktogramy z období kolem roku 4000 před naším letopočtem. Tyto záznamy však zatím nejsou zcela objasněny a v důsledku toho zřejmě zústaly nedoceněny.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčení vínem je 145 Kč

Výběr knih autora Johan Richter

Zobrazit všechny knihy autora Johan Richter
Výběr knih vydavatele Eko-konzult

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eko-konzult
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.