Karlův most

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 78 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Karlův most koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karlův most koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karlův most koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Není skladem

Karlův most koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prostorový obrázek na památku či pro radost. Dozvíte se něco málo z historie, pár tajemných pověstí, a kdybyste nemohli Karlův most najít, je na zadní straně mapka centra Prahy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Karlův most je 87 Kč

Výběr knih autora Lucie Seifertová

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Seifertová
Výběr knih vydavatele Petr Prchal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petr Prchal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.