Lovci mamutů a zemědělci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 55 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lovci mamutů a zemědělci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
55 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovci mamutů a zemědělci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
64 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovci mamutů a zemědělci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
72 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovci mamutů a zemědělci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovci mamutů a zemědělci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lovci mamutů a zemědělci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
62 Kč
Není skladem

Krátký popis
Novinka Lucie Seifertové „Kvízy, hry, rébusy“, která je doplňkem knihy a seriálu „Dějiny udatného českého národa“. Jedná se o samostatnou edici, první díl je věnován lovcům mamutů a prvním zemědělcům. Autorka přibližuje tuto dobu našich dějin čtenářům velmi zábavnou a vtipnou formou. Doufáme,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lovci mamutů a zemědělci je 77 Kč

Výběr knih autora Lucie Seifertová

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Seifertová
Výběr knih vydavatele Petr Prchal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petr Prchal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.