Karty úspěchu (knížka + karty)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Karty úspěchu (knížka + karty) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karty úspěchu (knížka + karty) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karty úspěchu (knížka + karty) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Již v pořadí třetí vydání populární příručky Zdenky Jordánové doprovázené kartami. Každá karta obsahuje jeden univerzální princip ovlivňující váš život. Dostanete-li se do situace, že se Vám něco nedaří, můžete si vytáhnout kartu a poznat tak, jaký princip v souvislosti s daným problémem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Karty úspěchu (knížka + karty) je 245 Kč

Výběr knih autora Zdeňka Jordánová

Zobrazit všechny knihy autora Zdeňka Jordánová
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.