Vzpomeň si - Jdi ve svém vlastním světle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vzpomeň si - Jdi ve svém vlastním světle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzpomeň si - Jdi ve svém vlastním světle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzpomeň si - Jdi ve svém vlastním světle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzpomeň si - Jdi ve svém vlastním světle koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Další titul Zdeňky Jordánové, který objasňuje úlohu čtenáře této knihy v současné societě. Nabádá jej, aby se spoléhal na svůj vlastní potenciál, důvěřoval své vlastní podstatě a tak splnil původní záměr svého života na Zemi. Toto poznání a pochopení ho dokáže přivést k vlastní transformaci a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vzpomeň si - Jdi ve svém vlastním světle je 283 Kč

Výběr knih autora Zdeňka Jordánová

Zobrazit všechny knihy autora Zdeňka Jordánová
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.