Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
441 Kč
Není skladem

Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
401 Kč
Není skladem

Krátký popis
Málokedy poviete, čo si naozaj myslíte? Ak chcete zistiť, či si vás niekto váži, všimnite si, ako sa s vami rozpráva. A váš postoj k neúctivému správaniu vám prezradí, či si vážite sami seba. Ako zareagujete, keď vám partner v rozhovore povie, že nerozumiete téme? Ako sa zachováte, keď skupina…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne je 394 Kč

Výběr knih autora Martin Wehrle

Zobrazit všechny knihy autora Martin Wehrle

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.