Tiché dialogy - Jaroslav Kučera

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tiché dialogy - Jaroslav Kučera koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tiché dialogy - Jaroslav Kučera koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tiché dialogy - Jaroslav Kučera koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nejvýraznější osobnost současné české fotografie života, Jaroslav Kučera, přichází u příležitosti svého osobního jubilea s projektem překvapivě zaměřeným nikoliv na svoje pověstné ´lidi na společenském okraji´, ale na svět zdánlivých předmětných banalit, které nás obklopují. A jejichž výpověď o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tiché dialogy - Jaroslav Kučera je 304 Kč

Výběr knih autora Daniela Mrázková

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Mrázková
Výběr knih vydavatele Jakura

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jakura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.