Mein Liebling ist Gewölk - Liebesgedichte, Mikroromane

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mein Liebling ist Gewölk - Liebesgedichte, Mikroromane koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mein Liebling ist Gewölk - Liebesgedichte, Mikroromane koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mein Liebling ist Gewölk - Liebesgedichte, Mikroromane koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mein Liebling ist Gewölk - Liebesgedichte, Mikroromane koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Krátký popis
Múzistická sbírka poezie a dvou mikrorománů česko-rakouského básníka a překladatele Ondřeje Cikána obsahuje mimo jiné dvě pásma, věnovaná Vítězslavu Nezvalovi k 120. narozeninám. Cikán tyto básně složil během práce na překladu Nezvalových básní „Edison“ a „Noci“, jejichž vydání se připravuje na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mein Liebling ist Gewölk - Liebesgedichte, Mikroromane je 278 Kč

Výběr knih autora Ondřej Cikán

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Cikán
Výběr knih vydavatele Kétos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kétos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.