Krajiny včerejška

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 131 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krajiny včerejška koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Krajiny včerejška jsou popisem jedné dávné, poměrně dobrodružné cesty po zemích Střední Asie - Kazachstána, Uzbekistánu, Kyrgyzstánu a Turkmenistánu. Knížka je napěchovaná fakty, událostmi a popisy krajin, které vyzývají k tomu, aby čtenář "strhl stan" a vydal se na cestu. Číst tuto knihu není…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krajiny včerejška je 131 Kč

Výběr knih autora Tomislav Petr

Zobrazit všechny knihy autora Tomislav Petr
Výběr knih vydavatele Gasset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gasset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.