Na rybách bez udice - Rozlety z Říma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na rybách bez udice - Rozlety z Říma koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na rybách bez udice - Rozlety z Říma koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na rybách bez udice - Rozlety z Říma koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na rybách bez udice - Rozlety z Říma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Není skladem

Na rybách bez udice - Rozlety z Říma koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
197 Kč
Není skladem

Krátký popis
Během svého působení v Organizaci pro výživu a zemědělství (FAO) navštívil Tomislav Petr, rybářský expert celkem třicet zemí. Pobýval na Fidži, v Papui - Nové Guineji a v mnoha zemích Asie. Všude poznával ryby, ale také ochutnával místní jídlo a poznával život obyčejných lidí. Usínal za horka a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na rybách bez udice - Rozlety z Říma je 199 Kč

Výběr knih autora Tomislav Petr

Zobrazit všechny knihy autora Tomislav Petr
Výběr knih vydavatele Gasset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gasset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.