Na rozhraní věků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 173 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na rozhraní věků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Na rozhraní věků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na rozhraní věků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na rozhraní věků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na rozhraní věků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autor působil na Papui-Nové Guineji v 70. letech brzy po vyhlášení nezávislosti země jako koordinátor přípravných studií pro stavbu přehrady na řece Purari. Kniha líčí dobrodružný způsob práce v rozvíjející se zemi. Čtenář se dozví mnoho o specifické mentalitě místních obyvatel. Nahlédne do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na rozhraní věků je 215 Kč

Výběr knih autora Tomislav Petr

Zobrazit všechny knihy autora Tomislav Petr
Výběr knih vydavatele Gasset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gasset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.