Kuliferdo ide do školy 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kuliferdo ide do školy 3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kuliferdo ide do školy 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Není skladem

Kuliferdo ide do školy 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Kuliferdo ide do školy 3; Autor: Kendíková Jitka, Krejčová Kristýna, Pechancová Jana; Pracovný zošit Kuliferdo ide do školy 3 umožňuje deťom upevňovať si svoje poznatky a školské predpoklady v oblasti jemnej a hrubej motoriky, zrakového a sluchového vnímania, koordinácie ruky a oka,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kuliferdo ide do školy 3 je 222 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Kristýna Krejčová, Jitka Kendíková, Jana Pechancová
Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.