Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
182 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Není skladem

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole. Zároveň si také osvojí základní slovní zásobu potřebnou k fungování v českém jazykovém…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ je 179 Kč

Výběr knih autora Jitka Kendíková

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Kendíková
Výběr knih vydavatele Pasparta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pasparta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.