Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2 - Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlastivědy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2 - Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlastivědy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2 - Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlastivědy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2 - Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlastivědy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2 - Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlastivědy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Není skladem

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2 - Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlastivědy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Soubor pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat v problematice učiva předmětu vlastivěda. Pochopí základní pojmy, seznámí se s českými pověstmi, s významnými historickými osobnostmi a událostmi, kulturními…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2 - Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlastivědy je 182 Kč

Výběr knih autora Jitka Kendíková

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Kendíková
Výběr knih vydavatele Pasparta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pasparta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.