Labyrintem revoluce, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 459 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Labyrintem revoluce, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
459 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrintem revoluce, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
534 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrintem revoluce, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
537 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrintem revoluce, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
436 Kč
Není skladem

Labyrintem revoluce, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
Historik Jiří Suk v knize Labyrintem revoluce: Aktéři, zápletky a křižovatky jedné politické krize pojednává o československé listopadové revoluci roku 1989 syntetickým způsobem, na základě důkladného studia, s kritickým nadhledem a současně i citem pro dramatičnost látky. V jejím středu stojí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Labyrintem revoluce, 3. vydání je 491 Kč

Výběr knih autora Jiří Suk

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Suk
Výběr knih vydavatele Prostor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prostor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.