Šťastné zítřky, úzkostné včerejšky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šťastné zítřky, úzkostné včerejšky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šťastné zítřky, úzkostné včerejšky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šťastné zítřky, úzkostné včerejšky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šťastné zítřky, úzkostné včerejšky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

Šťastné zítřky, úzkostné včerejšky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Morální rozhořčení nehrálo v pádu Husákova režimu prvořadou roli, jakkoli to tak v "sametové revoluci" vypadalo. Bylo spouštěčem hlouběji zakořeněných pochyb o existenčních perspektivách lidu s "přirozeným právem" na štěstí… Kniha obsahuje eseje, rozhovory a polemiky, které vycházely od roku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šťastné zítřky, úzkostné včerejšky je 232 Kč

Výběr knih autora Jiří Suk

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Suk

Zobrazit všechny knihy vydavatele NLN - Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.