Léčení modlitbou - Modlitba jako lék - 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 122 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčení modlitbou - Modlitba jako lék - 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčení modlitbou - Modlitba jako lék - 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčení modlitbou - Modlitba jako lék - 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Léčení modlitbou - Modlitba jako lék - 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Není skladem

Léčení modlitbou - Modlitba jako lék - 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
123 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co říkají medicínské experimenty o léčebných účincích modlitby? Je to jenom tvrzení náboženských fanatiků, nebo to má racionální vysvětlení? Chtěli byste lékaře, jenž se modlí? Jak se modlit, aby to přineslo správné ovoce?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčení modlitbou - Modlitba jako lék - 2. vydání je 125 Kč

Výběr knih autora Larry Dossey

Zobrazit všechny knihy autora Larry Dossey
Výběr knih vydavatele Eko-konzult

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eko-konzult
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.