Lekárnička s esenciálnymi olejmi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 432 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lekárnička s esenciálnymi olejmi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
432 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Lekárnička s esenciálnymi olejmi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
489 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lekárnička s esenciálnymi olejmi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
520 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lekárnička s esenciálnymi olejmi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
572 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lekárnička s esenciálnymi olejmi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
669 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lekárnička s esenciálnymi olejmi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
613 Kč
Není skladem

Krátký popis
Viac ako 150 liečivých receptov na nespavosť, nízke libido, fibromyalgiu, chronickú obštrukčnú chorobu pľúc, úzkosť, depresiu, cukrovku, demenciu a iné problémy. Esenciálne oleje tvoria už tisícky rokov základ prírodnej medicíny. Výťažky z kôry, rastlín, ich listov, korienkov či živice…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lekárnička s esenciálnymi olejmi je 549 Kč

Výběr knih autorů Eric Zielinski , Sarina Ann Zielinski

Zobrazit všechny knihy autora Eric Zielinski, Sarina Ann Zielinski

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.