Lesní školka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lesní školka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lesní školka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Lesní školka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis

Malá Kája miluje zvířata. A když se jednoho dne jde projít k lesu, nemůže uvěřit vlastním očím: pod stromy odpočívají dvě kočky, pejsek a zakrslý králík. Co zvířátka v lese dělají?
Pusťte se do vyprávění o opuštěných zvířátkách, která se stala nerozlučnými přáteli. Společně překonávají…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lesní školka je 202 Kč

Výběr knih autora Iva Hoňková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Hoňková
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.