Letectvo studené války - Konflikty druhé poloviny 20. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 530 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Letectvo studené války - Konflikty druhé poloviny 20. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
530 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letectvo studené války - Konflikty druhé poloviny 20. století koupíte na Albatros
Albatros
587 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letectvo studené války - Konflikty druhé poloviny 20. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
618 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letectvo studené války - Konflikty druhé poloviny 20. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
621 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letectvo studené války - Konflikty druhé poloviny 20. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
552 Kč
Není skladem

Letectvo studené války - Konflikty druhé poloviny 20. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
566 Kč
Není skladem

Krátký popis
V létě 1950 vypukl konflikt v Koreji, kde se poprvé ve větším měřítku střetli sovětští a američtí piloti, a to často za řízením proudových strojů. V 60. letech nastoupila generace nadzvukových letounů vyzbrojených řízenými střelami –ty se střetávaly nejen nad Vietnamem. A rušno bylo i na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Letectvo studené války - Konflikty druhé poloviny 20. století je 579 Kč

Výběr knih autora Marek Brzkovský

Zobrazit všechny knihy autora Marek Brzkovský
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.