Stíhači nad východní frontou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 499 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stíhači nad východní frontou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Stíhači nad východní frontou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
549 Kč
Není skladem

Stíhači nad východní frontou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
618 Kč
Není skladem

Stíhači nad východní frontou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
530 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stíhači nad východní frontou koupíte na Albatros
Albatros
587 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stíhači nad východní frontou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
618 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stíhači nad východní frontou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
621 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stíhači nad východní frontou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
566 Kč
Není skladem

Krátký popis
Stíhací letectvo vždy představovalo elitu už tak elitní zbraně, jakou bezpochyby v každé armádě letectvo bylo. Jeho příslušníci tvořili svéráznou skupinu a většinou šlo o výrazné individuality. Jejich nejdůležitějším úkolem bylo vybojovat vzdušnou převahu nad bojištěm. Měli chránit vlastní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stíhači nad východní frontou je 573 Kč

Výběr knih autora Marek Brzkovský

Zobrazit všechny knihy autora Marek Brzkovský
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.