Stíhači nad západní frontou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 526 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stíhači nad západní frontou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
526 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stíhači nad západní frontou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
530 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stíhači nad západní frontou koupíte na Albatros
Albatros
587 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stíhači nad západní frontou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
618 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stíhači nad západní frontou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
621 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stíhači nad západní frontou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
566 Kč
Není skladem

Krátký popis

Legendární stroje, esa a taktiky letecké války na západní frontě Letecká válka nad západní frontou trvala téměř šest let. Pro stíhače představovala vůbec nejtěžší bojiště, na němž operovaly ty nejmodernější stroje. Létalo se zde většinou ve velkých výškách a početných formacích. Nepřekvapí…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stíhači nad západní frontou je 574 Kč

Výběr knih autora Marek Brzkovský

Zobrazit všechny knihy autora Marek Brzkovský
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.