Lexical and Semantic Aspects of Proverbs

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 260 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lexical and Semantic Aspects of Proverbs koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lexical and Semantic Aspects of Proverbs koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lexical and Semantic Aspects of Proverbs koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lexical and Semantic Aspects of Proverbs koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lexical and Semantic Aspects of Proverbs koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Lexical and Semantic Aspects of Proverbs - Čermák František. Pole výzkumu paremiologie je mezioborové, prolíná se s folklórem, jazykem, literaturou, historií a dalšími vzájemně provázanými disciplínami. Kniha předkládá systematickou analýzu přísloví opřenou o korpusové nálezy a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lexical and Semantic Aspects of Proverbs je 289 Kč

Výběr knih autora František Čermák

Zobrazit všechny knihy autora František Čermák
Výběr knih vydavatele Univerzita Karlova v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Karlova v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.