Lhář a kráva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lhář a kráva koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lhář a kráva koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lhář a kráva koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lhář a kráva koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lhář a kráva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Lhář a kráva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Lhář a kráva koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když si úspěšný herec Martin Valtr během normalizace zadal se státní policií, byla jeho dcera Sabina ještě holčička. Zlo, kterého se dotkl, má však magnetickou povahu. Přes otce dosáhne i na dceru, osudově ovlivní jejich vztah a vtáhne je do bolestné hry o vině, trestu a touze po odpuštění.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lhář a kráva je 332 Kč

Výběr knih autora Milan Tesař

Zobrazit všechny knihy autora Milan Tesař
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.