Štěstí po česku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Štěstí po česku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí po česku koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí po česku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí po česku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí po česku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Štěstí po česku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak vypadá české hygge a kde všude nacházíme radost? Odpovědi se skrývají v tom, co milujeme. Houbaříme, pejskaříme, grilujeme, luštíme a děláme mnoho dalších věcí, nad kterými občas jiní ohrnují nos. Známý novinář Milan Tesař napsal čtyřicet dva laskavých fejetonů o tom, co nás hladí nejen na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Štěstí po česku je 293 Kč

Výběr knih autora Milan Tesař

Zobrazit všechny knihy autora Milan Tesař
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.