Návod na použití silné ženy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Návod na použití silné ženy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Návod na použití silné ženy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Návod na použití silné ženy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Návod na použití silné ženy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Návod na použití silné ženy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zapomeňte na příručky, tohle je život Potkali se, když už měli ledacos odžito, za sebou rozvod, vedle sebe děti… A začali spolu žít. Staří kamarádi, co si padli do náruče i do noty. Dobře věděli, že prvotní okouzlení vystřídá každodennost a bude záležet jen na nich, zda bude k přežití. A je!…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Návod na použití silné ženy je 288 Kč

Výběr knih autorů Milan Tesař , Mirka Zlatníková

Zobrazit všechny knihy autora Milan Tesař, Mirka Zlatníková
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.