Housle tečka Hrubý. Rozhovor Milana Tesaře s Janem Hrubým

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Housle tečka Hrubý. Rozhovor Milana Tesaře s Janem Hrubým koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Housle tečka Hrubý. Rozhovor Milana Tesaře s Janem Hrubým koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Housle tečka Hrubý. Rozhovor Milana Tesaře s Janem Hrubým koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Housle tečka Hrubý. Rozhovor Milana Tesaře s Janem Hrubým koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bilanční rozhovor s významnou osobností naší rockové hudby mapuje život Jana Hrubého a přináší jeho nevšední postřehy profesionálního hudebníka, vzpomínky na kolegy, přátele i události v uplynulých letech.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Housle tečka Hrubý. Rozhovor Milana Tesaře s Janem Hrubým je 212 Kč

Výběr knih autorů Milan Tesař , Jan Hrubý

Zobrazit všechny knihy autora Milan Tesař, Jan Hrubý
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.