Life After Death - The Book of Answers

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 329 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Life After Death - The Book of Answers koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Life After Death - The Book of Answers koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
320 Kč
Není skladem

Krátký popis
Helps us to overcome our fears about dying and to consider the fantastic possibilities that may await us in the afterlife. This book considers the theory that death is an illusion of the senses and that the soul survives in an ongoing spiral of refinement, ending in enlightenment.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Life After Death - The Book of Answers je 324 Kč

Výběr knih autora Deepak Chopra

Zobrazit všechny knihy autora Deepak Chopra
Výběr knih vydavatele Ebury Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ebury Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.