Sedem duchovných zákonov úspechu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sedem duchovných zákonov úspechu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sedem duchovných zákonov úspechu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vychádzajúc zo zákonov prírody, ktorými sa riadi všetko stvorenie, búra táto kniha mýtus, že úspech je výsledkom ťažkej práce, náročného plánovania či ctižiadostivosti. V knihe Sedem duchovných zákonov úspechu ponúka Deepak Chopra život meniaci pohľad na dosahovanie úspechu: keď pochopíme našu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sedem duchovných zákonov úspechu je 250 Kč

Výběr knih autora Deepak Chopra

Zobrazit všechny knihy autora Deepak Chopra
Výběr knih vydavatele Citadella

Zobrazit všechny knihy vydavatele Citadella
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.