Makrobiotická strava v prevenci a léčbě rakoviny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Makrobiotická strava v prevenci a léčbě rakoviny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Makrobiotická strava v prevenci a léčbě rakoviny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
368 Kč
Není skladem

Makrobiotická strava v prevenci a léčbě rakoviny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Makrobiotická strava v prevenci a léčbě rakoviny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Makrobiotická strava v prevenci a léčbě rakoviny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Makrobiotická strava v prevenci a léčbě rakoviny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Již víc jak čtvrtstoletí patří tato publikace k nejuznávanějším příručkám makrobiotické prevence a léčby nejzákeřnější civilizační nemoci současnosti. Michio Kushi a Alex Jack čerpají z nejnovějších lékařských výzkumů a prezentují domácí stravovací program, jehož může využít prakticky každý.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Makrobiotická strava v prevenci a léčbě rakoviny je 398 Kč

Výběr knih autorů Michio Kushi , Alex Jack

Zobrazit všechny knihy autora Michio Kushi, Alex Jack
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.