Duchovní cesta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 183 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Duchovní cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Duchovní cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Komplexní úvod do duchovního světa z pera nejvýznamnějšího světového představitele makrobiotiky a presidenta East West Foundation. Kushi zde vysvětluje podstatu meditačních cvičení, zpěvu, reinkarnace, karmy a vliv potravy na duchovní rozvoj. Kniha obsahuje též makrobiotickou interpretaci…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Duchovní cesta je 158 Kč

Výběr knih autorů Michio Kushi , Esko Edward

Zobrazit všechny knihy autora Michio Kushi, Esko Edward
Výběr knih vydavatele CAD PRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CAD PRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.