Makrobiotické těhotenství a péče o novorozeně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Makrobiotické těhotenství a péče o novorozeně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Makrobiotické těhotenství a péče o novorozeně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Makrobiotické těhotenství a péče o novorozeně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Makrobiotické těhotenství a péče o novorozeně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Není skladem

Makrobiotické těhotenství a péče o novorozeně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Podrobná a fundovaná příručka postavená jak na hluboké znalosti fungování lidského organismu, jeho poruch a lékařských přístupů k jejich řešení, tak i na šesti tisících let tradice orientální medicíny, diagnostiky a energetického pojetí univerza. Nejpodrobnější a nejkompletnější návod na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Makrobiotické těhotenství a péče o novorozeně je 316 Kč

Výběr knih autora Michio Kushi

Zobrazit všechny knihy autora Michio Kushi
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.