Mariánský sloup na Staroměstském náměstí v Praze - Počátky rekatolizace v Čechách v 17. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mariánský sloup na Staroměstském náměstí v Praze - Počátky rekatolizace v Čechách v 17. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mariánský sloup na Staroměstském náměstí v Praze - Počátky rekatolizace v Čechách v 17. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mariánský sloup na Staroměstském náměstí v Praze - Počátky rekatolizace v Čechách v 17. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mariánský sloup na Staroměstském náměstí v Praze - Počátky rekatolizace v Čechách v 17. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Staroměstský mariánský sloup patří k nejkontroverznějším barokním památkám – a to i přesto, že již uplynulo přes sto let od jeho demolice. Cílem této publikace je ukázat široké spektrum představ, reakcí a postojů, které v sobě monument z dílny pražského sochaře J. J. Bendla zahrnul již v době…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mariánský sloup na Staroměstském náměstí v Praze - Počátky rekatolizace v Čechách v 17. století je 310 Kč

Výběr knih autorů Ondřej Jakubec , Pavel Suchánek

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Jakubec, Pavel Suchánek
Výběr knih vydavatele Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.