Matematika a její aplikace pro 5. ročník 1. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 47 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika a její aplikace pro 5. ročník 1. díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Matematika a její aplikace pro 5. ročník 1. díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
68 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nový třídílný titul Matematika a její aplikace 5 vám v mnoha směrech nebude neznámý, jeho jednotlivé části jsou však cele prakticky zaměřeny k naplňování očekávaných výstupů tak, aby vám pomohly u dětí co nejlépe rozvíjet klíčové kompetence dle požadavků RVP.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Hana Mikulenková

Zobrazit všechny knihy autora Hana Mikulenková
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.