Materiály II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 243 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Materiály II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Materiály II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Materiály II koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
243 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice přehledně popisuje kosmetické přípravky: k čištění pleti vyhlazující pleť k ochraně pleti při opalování k vybělení pleti pro pedikúru k péči o zuby a k ústní hygieně k péči o vlasy k líčení používané při depilaci a epilaci s obsahem vonných látek deodoranty a antiperspiranty ostatní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Materiály II je 246 Kč

Výběr knih autora Miroslav Zahradník

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Zahradník
Výběr knih vydavatele Informatorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informatorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.