Matylda hraběnka Dubská - Šlechtična, která myslela nejen na své děti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matylda hraběnka Dubská - Šlechtična, která myslela nejen na své děti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matylda hraběnka Dubská - Šlechtična, která myslela nejen na své děti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matylda hraběnka Dubská - Šlechtična, která myslela nejen na své děti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Není skladem

Matylda hraběnka Dubská - Šlechtična, která myslela nejen na své děti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
115 Kč
Není skladem

Krátký popis
Matylda hraběnka Dubská byla samostatná žena ve které byla hluboká síla a statečnost a i přes ztrátu několika svých dětí pomáhala dalším dětem. V roce 2023 uplynulo již 215 let od jejího narození-tato kniha je věnována její památce.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matylda hraběnka Dubská - Šlechtična, která myslela nejen na své děti je 115 Kč

Výběr knih autora Věra Rudolfová

Zobrazit všechny knihy autora Věra Rudolfová
Výběr knih vydavatele Šimon Ryšavý

Zobrazit všechny knihy vydavatele Šimon Ryšavý
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.