Kraj návratů i setkávání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kraj návratů i setkávání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kraj návratů i setkávání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kraj návratů i setkávání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kraj návratů i setkávání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kraj návratů i setkávání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Kraj návratů i setkávání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Většinu volného času prožívala autorka Věra Rudolfová (přes třicet let působící jako rozhlasová redaktorka) v malé obci nedaleko Nového Města na Moravě. Tento kraj si zamilovala, seznámila se také s mnoha umělci, kteří se tu narodili, působili nebo hledali inspiraci. Napsala o nich knížku Město…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kraj návratů i setkávání je 208 Kč

Výběr knih autora Věra Rudolfová

Zobrazit všechny knihy autora Věra Rudolfová
Výběr knih vydavatele Sursum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sursum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.