Kraj návratů a vzpomínek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kraj návratů a vzpomínek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kraj návratů a vzpomínek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kraj návratů a vzpomínek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Není skladem

Kraj návratů a vzpomínek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve svém již čtvrtém svazku, týkajícím se oblasti severní části Vysočiny, hlavně okolí Nového Města na Moravě a Žďáru nad Sázavou, autorka s trpělivostí detektiva sbírá nová fakta a souvislosti o osobnostech, které měly a mají k tomuto krásnému kraji vztah. Nejedná se jen o umělce všeobecně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kraj návratů a vzpomínek je 182 Kč

Výběr knih autora Věra Rudolfová

Zobrazit všechny knihy autora Věra Rudolfová
Výběr knih vydavatele Sursum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sursum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.