Zákon o sdružování v politických stranách a v politických hnutích - Komentář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 747 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o sdružování v politických stranách a v politických hnutích - Komentář koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
747 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o sdružování v politických stranách a v politických hnutích - Komentář koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o sdružování v politických stranách a v politických hnutích - Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
747 Kč
Není skladem

Zákon o sdružování v politických stranách a v politických hnutích - Komentář koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
730 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zakládání demokratických politických stran je v České republice součástí politických práv garantovaných Listinou základních práv a svobod a je vyhrazeno občanům České republiky. Pluralita politických stran patří k definičním znakům demokratického právního státu, jakkoli i ony v historii…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o sdružování v politických stranách a v politických hnutích - Komentář je 755 Kč

Výběr knih autora Pavel Mates

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Mates
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.