Moja prvá kniha farieb

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 230 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moja prvá kniha farieb koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moja prvá kniha farieb koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Toto leporelo obsahuje základnú slovnú zásobu doplnenú fotografiami a je ideálne na učenie sa farbám a predmetom, ktoré môžu deti poznať zo svojho domova alebo blízkeho okolia. Kniha je rozdelená do častí podľa farieb, a tak sú jednotlivé farby podrobne predstavené na oblečení, hračkách,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moja prvá kniha farieb je 237 Kč

Výběr knih autora Roger Priddy

Zobrazit všechny knihy autora Roger Priddy
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.