Mollina zázračná cesta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mollina zázračná cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Mollina zázračná cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mollina zázračná cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mollina zázračná cesta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mollina zázračná cesta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mollina zázračná cesta koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Všetko, čo potrebujete, aby ste sa zbavili svojho strachu, neistoty a smútku a našli vnútornú lásku a istotu. S Molly prežijete na jej magickej ceste do vlastného vnútra neuveriteľne vzrušujúci príbeh. Ukáže vám, ako prekonať neistotu, vnútorný strach a obavy a nájsť pokoj vo svojom rozbúrenom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mollina zázračná cesta je 297 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.